ملکوت
نوشته شده در تاريخ برچسب:دانستنی های قرانی, توسط یک دوست |

قرآن بی‌واسطه انسان را به بهشت زیبایی‌ها می برد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند گفت: قرآن کوثر بیکران معنا و معرفت، بی واسطه آدمی را به بهشت زیبایی‌ها می‌برد و از سرچشمه زلال دانایی سیراب می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از بیرجند، احمد لامعی عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان منطقه سه کشور در دانشگاه بیرجند گفت: قرآن سبب می‌شود در هر لحظه از فرو افتادن در مغاک سیاهی‌ها و بی‌راهی‌ها نگه می‌دارد.

 

وی تصریح کرد: پروردگار بزرگ، بشر را آفرید تا عاشقانه او را بندگی و ستایش کند و کلام نورانی و مقدسش را به واسطه پیامبر مهربانی و رحمت فرو فرستاد تا راه درست بندگی و زندگی را به او نشان دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند ادامه داد: چه نیکوست که مومنان در خواندن و عمل به گزاره‌های قرآن از یکدیگر پیشی بگیرند و هر کس بکوشد به گونه‌ای در این راه از دیگران پیشتر برود.

لامعی تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات قرآنی را 340 نفر از دانشجویان خواهر و برادر از 38 دانشگاه منطقه سه کشور برشمرد و گفت: از این تعداد 117 نفر را خواهران و 163 نفر را برادران تشکیل می‌دهد.

وی اظهار داشت: پس از فعالیت‌های بسیار توانستیم میزبانی این دوره از مسابقات را به عهده بگیریم و دستگاه‌هایی که در این دوره با ما همکاری داشته‌اند شامل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، استانداری، سپاه، فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، بنیاد علمی نخبگان، موسسه قرآنی اولوالباب و دستگاه‌های دیگری که دست به دست ما دادند تا این دوره از مسابقات به بهترین نحو ممکن برگزار شود.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.